Transport / Płatność za towar / Zwrot
Dostawa
Zamówienia, które zostaną zrealizowane do 13:00 wyślemy tego samego dnia. W celu dostarczenia zamówienia możesz wybrać następujących spedytorów:
Poczta polska
- Dostarczenie przesyłki zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi.
- Paczki są dostarczane w dni robocze, w standardowych czasach dostawy, która oferuje Poczta w danym obszarze.
- Podczas nieudanej próby doręczenia, paczkę można odebrać w najbliższym punkcie Poczty.
- Koszt dostawy: 16 zł.
- Darmowa dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.
DPD
- Przy odbiorze przesyłki przez kierowcę na dostarczenie zostanie wysłana wiadomość SMS z informacją o dostawie przesyłki.
- Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi .
- Dostarczenie przesyłki zwykle w ciągu 2–3 dni.
- W przypadku nieudanej próby doręczenia do skrzynki pocztowej adresata zostanie wrzucone awizo/zawiadomienie o przesyłce.
- Koszt dostawy: 16 zł.
- DARMOWA dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.
Biuro obsługi klienta DPD:
- Telefon: 801 400 373; 22 577-55-55
- E-mail: cc@dpd.com.pl
Płatność
Kartą płatniczą – bezpłatnie
- Płatność można realizować bezpiecznie przez bramkę płatniczą Comgate.
- Płatność zostanie zaksięgowana natychmiast.
Przelewem bankowym – bezpłatnie
- Dokonaj płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe nr: 20 1020 1390 0000 6902 0655 7047
- Jako symbol zmienny wpisz numer zamówienia. (Ważne do prawidłowego parowania zamówienia)
- O przyjęciu płatności zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej /e-mailem/.
Płatność za pobraniem – 6 zł
- Za towar zapłacisz spedytorowi przy odbiorze.
- W zależności od spedytora można zapłacić gotówką, ewentualnie kartą płatniczą.
- Koszt płatności za pobraniem wynosi 6 zł.
Wymiana / Zwrot towaru
Wymiana:
Wybrałeś zły rozmiar produktu? Chętnie wymienimy go bezpłatnie, tak aby był idealnie dopasowany do Ciebie. Towar możesz wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Towar musi być nieużywany, nieprany, w oryginalnym stanie, z metkami i oryginalnym opakowaniem.
Jak to zrobić? Prosimy o spisanie prośby o wymianę w formie papierowej i przesłanie całej paczki wraz z fakturą na adres:
Packeta Poland
99632932
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Tel: +48 33 445 70 20
Zwrot
Towar nieużywany, nieumyty można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Zapakuj towar w nieuszkodzone opakowanie, dołącz oryginał faktury oraz numer konta, na który mamy zwrócić pieniądze, i wyślij na adres: