Transport / Płatność za towar / Zwrot

Dostawa

Zamówienia, które zostaną zrealizowane do 13:00 wyślemy tego samego dnia. W celu dostarczenia zamówienia możesz wybrać następujących spedytorów: 

Poczta polska

  • Dostarczenie przesyłki zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
  • Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi.
  • Paczki są dostarczane w dni robocze, w standardowych czasach dostawy, która oferuje Poczta w danym obszarze.
  • Podczas nieudanej próby doręczenia, paczkę można odebrać w najbliższym punkcie Poczty.
  • Koszt dostawy: 16 zł.
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.

DPD

  • Przy odbiorze przesyłki przez kierowcę na dostarczenie zostanie wysłana wiadomość SMS z informacją o dostawie przesyłki.
  • Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi .
  • Dostarczenie przesyłki zwykle w ciągu 2–3 dni.
  • W przypadku nieudanej próby doręczenia do skrzynki pocztowej adresata zostanie wrzucone awizo/zawiadomienie o przesyłce.
  • Koszt dostawy: 16 zł.
  • DARMOWA dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.

Biuro obsługi klienta DPD:

  • Telefon: 801 400 373; 22 577-55-55
  • E-mail: cc@dpd.com.pl

Płatność

Kartą płatniczą – bezpłatnie

  • Płatność można realizować bezpiecznie przez bramkę płatniczą Comgate.
  • Płatność zostanie zaksięgowana natychmiast.

Przelewem bankowym – bezpłatnie

  • Dokonaj płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe nr: 20 1020 1390 0000 6902 0655 7047
  • Jako  symbol zmienny wpisz numer zamówienia. (Ważne do prawidłowego parowania zamówienia)
  • O przyjęciu płatności zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej /e-mailem/.

Płatność za pobraniem – 6 zł

  • Za towar zapłacisz spedytorowi przy  odbiorze.
  • W zależności od spedytora można zapłacić gotówką, ewentualnie kartą płatniczą.
  • Koszt płatności za pobraniem wynosi 6 zł.

Wymiana / Zwrot towaru

Wymiana:

Wybrałeś zły rozmiar produktu? Chętnie wymienimy go bezpłatnie, tak aby był idealnie dopasowany do Ciebie. Towar możesz wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Towar musi być nieużywany, nieprany, w oryginalnym stanie, z metkami i oryginalnym opakowaniem. 

Jak to zrobić? Prosimy o spisanie prośby o wymianę w formie papierowej i przesłanie całej paczki wraz z fakturą na adres:

Packeta Poland
99632932
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Tel: +48 33 445 70 20

Zwrot

Towar nieużywany, nieumyty można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Zapakuj towar w nieuszkodzone opakowanie, dołącz oryginał faktury oraz numer konta, na który mamy zwrócić pieniądze, i wyślij na adres:

Packeta Poland
99632932
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Tel: +48 33 445 70 20

Wybierz język