Transport / Płatność za towar / Zwrot
Dostawa
Zamówienia, które zostaną zrealizowane do 14:00 wyślemy tego samego dnia. W celu dostarczenia zamówienia możesz wybrać następujących spedytorów:
Poczta polska
- Dostarczenie przesyłki zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi.
- Paczki są dostarczane w dni robocze, w standardowych czasach dostawy, która oferuje Poczta w danym obszarze.
- Podczas nieudanej próby doręczenia, paczkę można odebrać w najbliższym punkcie Poczty.
- Koszt dostawy: 16 zł.
- Darmowa dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.
DPD
- Przy odbiorze przesyłki przez kierowcę na dostarczenie zostanie wysłana wiadomość SMS z informacją o dostawie przesyłki.
- Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi .
- Dostarczenie przesyłki zwykle w ciągu 2–3 dni.
- W przypadku nieudanej próby doręczenia do skrzynki pocztowej adresata zostanie wrzucone awizo/zawiadomienie o przesyłce.
- Koszt dostawy: 16 zł.
- DARMOWA dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.
Biuro obsługi klienta DPD:
- Telefon: 801 400 373; 22 577-55-55
- E-mail: cc@dpd.com.pl
Płatność
Kartą płatniczą – bezpłatnie
- Płatność można realizować bezpiecznie przez bramkę płatniczą Comgate.
- Płatność zostanie zaksięgowana natychmiast.
Przelewem bankowym – bezpłatnie
- Dokonaj płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe nr: 20 1020 1390 0000 6902 0655 7047
- Jako symbol zmienny wpisz numer zamówienia. (Ważne do prawidłowego parowania zamówienia)
- O przyjęciu płatności zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej /e-mailem/.
Płatność za pobraniem – 6 zł
- Za towar zapłacisz spedytorowi przy odbiorze.
- W zależności od spedytora można zapłacić gotówką, ewentualnie kartą płatniczą.
- Koszt płatności za pobraniem wynosi 6 zł.
Wymiana / Zwrot towaru
Nie odpowiada, nie pasuje ci nasza koszulka? Nie przejmuj się – towar można wrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania towaru bez podania przyczyny. Towar musi być nieużywany, w pierwotnym stanie z metką i oryginalnym opakowaniu. Towar można wysłać na kilka sposobów.
Zwrot
Nieużywany, nieprany towar można wrócić w ciągu 14 dni bez podania powodu. Towar należy zapakować do nieuszkodzonego opakowania i wysłać pod adres:
Przesyłkownia.pl 99632932
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Wraz z wysyłką należy wysłać fakturę, którą od nas otrzymałeś i numer konta bankowego, na który będziesz żądał zwrotu pieniędzy.
Wymiana:
Koszulkę Gobi można wymienić tylko w przypadku, kiedy nie była używana przez dłuższy okres czasu i została tylko wypróbowana. Koszulkę musi być zapakowana w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i wraz z fakturą wysłać pod adres:
Przesyłkownia.pl 99632932
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Niezwłocznie po doręczeniu przesyłki zostaniesz poinformowany o odbiorze towaru i następnych krokach. Nowy rozmiar wysyłamy zwykle 2 dzień po otrzymaniu towaru.