Transport / Płatność za towar / Zwrot

Dostawa

Zamówienia, które zostaną zrealizowane do 14:00 wyślemy tego samego dnia. W celu dostarczenia zamówienia możesz wybrać następujących spedytorów: 

Poczta polska

  • Dostarczenie przesyłki zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
  • Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi.
  • Paczki są dostarczane w dni robocze, w standardowych czasach dostawy, która oferuje Poczta w danym obszarze.
  • Podczas nieudanej próby doręczenia, paczkę można odebrać w najbliższym punkcie Poczty.
  • Koszt dostawy: 16 zł.
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.

DPD

  • Przy odbiorze przesyłki przez kierowcę na dostarczenie zostanie wysłana wiadomość SMS z informacją o dostawie przesyłki.
  • Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem, zapłacisz bezpośrednio kurierowi .
  • Dostarczenie przesyłki zwykle w ciągu 2–3 dni.
  • W przypadku nieudanej próby doręczenia do skrzynki pocztowej adresata zostanie wrzucone awizo/zawiadomienie o przesyłce.
  • Koszt dostawy: 16 zł.
  • DARMOWA dostawa przy zamówieniu 3 i więcej koszulek.

Biuro obsługi klienta DPD:

  • Telefon: 801 400 373; 22 577-55-55
  • E-mail: cc@dpd.com.pl

Płatność

Kartą płatniczą – bezpłatnie

  • Płatność można realizować bezpiecznie przez bramkę płatniczą Comgate.
  • Płatność zostanie zaksięgowana natychmiast.

Przelewem bankowym – bezpłatnie

  • Dokonaj płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe nr: 20 1020 1390 0000 6902 0655 7047
  • Jako  symbol zmienny wpisz numer zamówienia. (Ważne do prawidłowego parowania zamówienia)
  • O przyjęciu płatności zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej /e-mailem/.

Płatność za pobraniem – 6 zł

  • Za towar zapłacisz spedytorowi przy  odbiorze.
  • W zależności od spedytora można zapłacić gotówką, ewentualnie kartą płatniczą.
  • Koszt płatności za pobraniem wynosi 6 zł.

Wymiana / Zwrot towaru

Nie odpowiada, nie pasuje ci nasza koszulka? Nie przejmuj się – towar można wrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania towaru bez podania przyczyny. Towar musi być nieużywany, w pierwotnym stanie z metką i oryginalnym opakowaniu. Towar można wysłać na kilka sposobów.

Zwrot

Nieużywany, nieprany towar można wrócić w ciągu 14 dni bez podania powodu. Towar należy zapakować do nieuszkodzonego opakowania i wysłać pod adres: 

Przesyłkownia.pl 99632932 
Mostowa 4 
43–400 Cieszyn

Wraz z wysyłką należy wysłać fakturę, którą od nas otrzymałeś i numer konta bankowego, na który będziesz żądał zwrotu pieniędzy.

Wymiana:

Koszulkę Gobi można wymienić tylko w przypadku, kiedy nie była używana przez dłuższy okres czasu i została tylko wypróbowana. Koszulkę musi być zapakowana w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i wraz z fakturą wysłać pod adres:

Przesyłkownia.pl 99632932 
Mostowa 4 
43–400 Cieszyn

Niezwłocznie po doręczeniu przesyłki zostaniesz poinformowany o odbiorze towaru i następnych krokach. Nowy rozmiar wysyłamy zwykle 2 dzień po otrzymaniu towaru.

Wybierz język